About Me

Sunday, April 5, 2009

main hujan ke main ragbi nih..

so pagi ni..aku kembali ke opis semula sambung wat keja yg menimbun2 nih..sunday morning when some of us still tido lagi..yang rajin plak bring family kat tasik wat aktiviti jog ke tai chi ke..aku dengan santainye..swipe id card..masuk opis menunggu bila la nak petang nih..rupanya aku concentrate wat keja sampai lunch pun bole miss..sib baik kul 3.30 pm ada match rugby..so aku tak perlu nak makan..nnti on the field aku takut terasa berat sekali langkah aku nak berlari nanti..

suddenly pukul 1400..hujan lebat da turun kat shah alam nih..wat aku terpk2..jadi ke game ptg nih..owh..almost 1500 hrs..hujan stop..so ada harapan aku turun padang..bole beraksi ptg nih..

game supposed to start pkul 1530..tpi by that time ada inter-uni baseball tournament plak kat padang perindu tuh..so masa aku smpi tu..tiba2 ada ambulan datang..mcm ada emergency ja..rupanya one of the baseball player..tak sure dari 'u' mana patah kaki beb..isk ingtkan main ragbi ja bole dpt injured camtu..main baseball pun ganazz gk..isk..isk..so our match start after asar..during first half..hujan lebat turun sekali lagi..tpi kitaorang still main..but on 2nd half referee mr. daun stop the game..take short break actually..bcos da ada bunyik guruh..kang ada plak yang kena petir nnti..after around 10 minutes..game sambung balik..so biasala when padang becak n waktu hujan movement pun agak slow..so susah nk dpt try..however we won the match by 12-7..hopefully we can proceed for semi final next 2 weeks la..
aku bersama mr. toge berposing masa 10 minutes break tu..

No comments:

Post a Comment


View my page on x-lions UiTM