About Me

Saturday, January 10, 2009

working on saturday

last nite aku tido agak lewat..online ym chat n download file yg ida ( buah hati ) sent kat aku..cerita dari saratok sarawak..hehe..secara ringkas nya..ida ni cikgu kat sarawak..just kena posting kat sana..so berjauhan la dari aku..cerita kat tv da lama aku tak amik port..tpi last nite cerita i-robot..layan gak arr kejap..even nightline pun aku tak pasti cerita pasal apa..padahal tv depan mata jer...tpi malam tdi lena gak arr tido aku..nyaris overslept..kalau tak kerana pocket music aku berbunyik..sah lambat gi kerja..miahaha...

bosan rasanya kena kerja ari sabtu ni..tpi nak wat camner kan..da HR aku set mcm tu..sib baik arr compare ngan others company kena working every saturday..but co. aku just alternate saturday..so gilir2 la..but next week still kena kerja on saturday..cos utk cover on chinese new year eve..yg penting raya cina nanti aku bole cuti n balik johor..rindu plak ngan suasana kat johor tu..

pagi ni ada problem skit disebabkan 'kebangangan' production supervisor yg nk kejar target konon..benda yg aku highlight tanak follow..kan product yg kuar da bermasalah..apa2 pun aku lepas tangan..biar boss aku handle..malas nak layan perkara remeh temeh ni..tpi bertambah plak kerja aku kena follow up byk benda la..wat fail utk 'kes' mcm ni la..ntah apa2 la..sib baik ptg ni takde meeting..rilek skit..ni yg aku bole menaip skit dlm blog ni b4 aku balik kejap lagi..

cousin aku baru call plak nak jumpa kat ttdi ...mak usu n pak usu pun ada sekali ..tu yg tak dapat menolak ni..kena merapak sembah gak..da lama tak jumpa derang dalam 6 bulan gak..padahal rumah derang kat AU5 je..tgok la nanti jap gi kalau ada lagi kat sana..bole la aku cargas kejap..

ptg ni tak sure nak wat aktiviti apa..rasanya kalau tak ujan bole gak layan joging kat tasik seksyen 7..da brapa hari asyik ujan ja waktu ptg..rasa malas nak wat exercise pun ada..tpi azam kuat gi ni..hehehe..kata nak kurus kn..so kena wat gak..so kuatkan semangat ni..nak seribu daya tanak seribu dalih kn..

da pukul 2 lebih..masa utk ke kantin..bole layan tea o sechawen before kuar dari kilang ni..malas nak OT..huhuhu..adiosss..

No comments:

Post a Comment


View my page on x-lions UiTM