About Me

Sunday, March 15, 2009

happy weekend


kisah aku di hari sabtu & ahad..


sabtu a.k.a saturday..
hari ni aku rilek sekali..sepanjang pagi gi jalan2 utk isi masa bosan aku..gi giants sek. 13 la..lpak kat sek.7 la..

ptg plak aku ada annual dinner kt KGSAAS..so tema mlm tu 'muhibbah traditional nite' so dress code supposed to be baju traditional..tpi aku belasah je pkai kemeja..hehe..alasan baju melayu tertinggal kt melaka..ramai gk yg tk follow rule..food plak bagi aku biasa2 ja..makanan melayu..tpi dah lapar kn..so kitaorang belasah je..sambil dinner tu sempat gak arr aku lepak kat luar tgok EPL man u vs Liverpool..by 9.45 aku calo awal walaupun no. lucky draw aku tak naik lagi..
hidangan malam tu..

lepas tu aku cargas ke bbst..ada agenda penting..dah 2 minggu aku n k. ct plan nak wat benda ni..hehe..surprise birthday party utk seseorang yg akan pulang dari jauh..nmpknya aku berjaya convince beliau yg aku amat bz mlm tu..finally she arrived and we jerit 'surprise'..she seems a lil bit shock..berjaya gak akhirnya plan kitaorang malam tu..and terubat rindu aku dapat jumpa dia walaupun sekejap ja malam tu..
taken a few moments b4 she arrived that nite..
sunday a.k.a ahad
around 1 a.m aku gerak balik melaka plak..penat gak rasa..tapi aku mmg nak jumpa family aku weekend ni..so aku wat surprise lagi..aku tak tido kat rumah baru mlm tu..so aku tido kat rumah laie satu..awal pagi tu aku gi jumpa parent aku kat rumah baru..derang pun tak sangka aku balik melaka..
so tghari tu lpas lunch aku bawak mak n adik2 aku gi shoppin kat mahkota parade n astana moda..ptg tu gak aku balik klang..ngan jammed kat hiway seremban..ujan plak tu..aku pasrah je hrp takde apa2..alhamdulillah aku selamat smpi kat rumah..
so itu je cerita aku weekend nih..walaupun penat aku tetap happy..la.la.la..
p/s cant wait to see her this coming wednesday..

No comments:

Post a Comment


View my page on x-lions UiTM