About Me

Thursday, March 12, 2009

amaran kerajaan malaysia..hehe

semalam aku dapat satu email dari 'k. ct' mmg khas sent utk aku je kot..hehe..mcm tau2 ja..bila tgok kandungan email tu..rsa bersalah gak jika perkara camtu btul2 berlaku kat sini ..mntg2 la aku ni penguna yg 'tegar'..bole kurang tpi tak bole berhenti..ada gak niat nk berhenti..tpi blum sampai lagi hajat tu..mmg susah kot kalau da lama pakai..aku tau bahaya isap benda tu..dah byk iklan kat tv aku tgok..skg ni kat newspaper..gamba2 'sadis' n agak ngeri utk menyedarkan org mcm aku nih..
hari ni aku rsa sakit dada..aku bangun tido je da trasa..so aku gi gak kerja..lama2 makin sakit plak..dah la air cond sjuk..mcm menikam2 kat ulu hati ni...jgn la disebabkan benda alah ni..ptg tadi aku gi jog..ngan harapan bole kurang skit..tpi condition mcm tu gk..esok ada harapan memohon mc nih..huhu
apa2 pun insyaallah aku akan berenti gak..ngan azam yg kuat plus sokongan insan tersayang..

No comments:

Post a Comment


View my page on x-lions UiTM