About Me

Monday, February 23, 2009

i hate monday

awal2 pagi b4 masuk ofis..aku ke klinik ngan harapan dapat ubat utk legakan sakit kat lutut n bahu aku ni..n ngan harapan gak dapat mc..hehe..ttpi dalam pukul 8 boss aku da call britau yg dia mc n mintak tolong aku setelkan report utk customer complaint..ai..rsa serba salah plak..org mintak tolong kena la tolong kan..so aku gi amik ubat je..
kerja kat ofis ni byk sgt..dah la manpower kurang..sedang aku nak verify satu part..accidentally aku terpatahkan styli probe yg berharga rm250..isk..mahal utk satu equipment sekecil jarum..so aku da prepare report utk accident tu..n aku tak kisah kalau derang nak tgok cctv balik..da mmg aku tak bole concentrate kalau da ramai sgt org ganggu aku masa wat kerja..nih la padahnyer..tapi takper kn..bukannnya selalu..setahun sekali pun payah nak jadi..
byk plak 'test run' yg aku nak kena verify hari ni..semasa aku sedang taip blog nipun masih ada produk atas meja aku ni utk verification..rilek dulu amik masa skit ...ngular2..laiepun waktu rehat..
ptg ni aku nak balik awal rasanya..mata da ngantuk lpas makan ubat tadi..harap takde la test run ptg ni..so aku nak cargas skg setelkan apa yg patut..till next time ..sambung lagi..
ni aku update lagi..skg da pukul 5.30pm waktu shah alam..nmpknya aku balik lewat ari ni..engineering team tgh study one problem kat machining jig..so for sure aku terlibat sama..n bertambah lagi kerja aku ptg ni..perut pun da berkeroncong ni..apa agaknya menu kat kantin ek..ptg ni plak ada pasar malam kat seksyen 18..kalau teringat menu2 n kuih muih yg sedap mau aja aku cargas ke sana..tapi memandangkan aku kena balik lewat tinggal apa je nanti..minggu depan blum tentu aku ada selera mcm ari ni..
p/s da masuk 2 minggu aku tak cuti

No comments:

Post a Comment


View my page on x-lions UiTM