About Me

Saturday, February 21, 2009

sick & tired

satu hari yg memenatkn n memeningkan kepala..since aku jejakkan kaki kat ofis ari ni..aku takde mood..maybe psl last nite aku terlalu bz semalamannya setelkan inspection data utk customer complaint..ari ni plak byk plak part masuk utk inspection..letih nak melayan plus ngan mood aku yg malas2 ni..n tghari tadi aku da sakit kepala..ntahla apasal ek..aku tido lewat sgt ke..baru pukul 2 lebih ja..aku tekad apa2 pun aku balik on time gak..pukul 3 kena cargas..

ermm..pukul 5 aku ada rugby game..selangor league..this time against de'montel rugby club..actually club tu is first club yg aku join masa muda2 dulu..kira pioneer gak arr utk budak2 muda masa tu..tpi aku da tak join bila aku aktif utk premier league..tapi mostly yg ada kat club tu member2 aku ...so takleh la nak main kasar..kawan2 ma..aku main utk forward..takde reserve pun..layan jer la..so team kitaorang menang gak ..result 39-10...

next week ada game gak..kat padang utara..huhu..ari ni ja..aku da kelenguhan kaki n bahu..tau2 jer la..da lama tak main..nyaris aku injured kat lutut..salah jatuh masa tekel..sib baik takde apa2..aku harap lepas ni pun takde apa2 lagi..bersukan utk kesihatan kan..huhu

okla itu jer coretan aku..esok hari ahad kelija lagi ma..takper lyan jer..yg penting satu hari dalam bulan mac aku nak cuti..penting!!
gambar lpas game (aku tak kelihatan psl aku duk kt tepi skali..lagipun tgh seksi..haha)


-aku n dia sama2 bz-

No comments:

Post a Comment


View my page on x-lions UiTM