About Me

Saturday, February 14, 2009

update la gak

hail to all my fren..

for last 2 weeks ni aku mcm lost of idea..dunno what should i put ere in my blog..maybe cycle life aku not much interesting yg bole aku ceritakan kat sini..gi kerja.. balik rumah..gi joging..window shopping..hang out ngan member2..itu pun last week aku balik ke melaka & my birthplace..muar tercinta..

.::few hours ka muar bring a lot of memories..i was born there..i stayed with arwah atuk abah & atuk mak..been school at sk ismail 1..beli air kat kedai kopi gemuk ( the real kopitiam..)selalu jalan kaki dari parit kadhi to bandar maharani..lepak kat tanjung emas..masa muda layan ais krim kimleng..gi lepak kat astaka..isk..byk nyer kenangan..proud to be muarian n i love all my sedara mara..huhu::.


gambar depan rumah pusaka arwah atuk abah



tanjung emas..tempat lepak2 masa kecik



kegigihan warga emas ini mencari sesuap nasi ngan mengayuh beca wat aku tacing..

back to my ofis on tuesday..kembali melayan kerenah boss n seteru aku kat kilang ni..until friday pun ada byk gi kerja ..n tomorrow pun on sunday aku kena kerja gi(x pe dpt double tu)..huhu..bosan kn life camni..sib baik aku sempat amik masa mlm tadi hangout ngan member2 persona club kt kj..dpt shift sdikit kebosanan idup aku ni..trasa nk main paintball la..sapa2 yg nk organize main paintball n tak cukup korum bole ajak aku arr..eventhou forecast schedule production utk 3 months ni weekend pun kena working..aku ttp nak enjoy on weekend kalau bole..isk bagi la rehat skit kn..aku bukan robot pun..insan biasa ja..kesian kt budak2 operator kt tmpt kerja aku tu..da mcm lembu la kena kerah..

ntahla apa yg aku mengarut ni..korang layan video ni dulu..zass...layannnnn





Katy Perry - Thinking of You - shes hot & cold

2 comments:


View my page on x-lions UiTM