About Me

Tuesday, February 3, 2009

Taip aje..

good nite all,
tonite aku tiba2 terasa nak taip skit la..even in few days ni nothing yg interesting utk aku cerita kat korang..few years back aku rajin gak menulis coretan..atau luahan ati aku kat dalam blog ni..yeahs..masa tu quite active gak aku kat 'myspace'..benda baru masa tu..aku seronok tgok org lain bercerita dalam blog..so aku pun cuba2 gak..n byk gak entry yg aku post that time..but now..tinggal 6 ja..byk yg aku delete..biasa la ada berkaitan ngan someone yg aku labelkan sbg 'j' aje...
kalau kenangkan balik..msa tu aku lagi pandai nak taip apa2..and it came spontaneously..just taip ja..and that time also ramai my fren yg comment kat my page..so rasa what i'm trying to say grab their attention..so ada yg bagi nasihat..and ada yg kagum ngan some review yg i made especially to the latest and surrounding issue during that time...and i think ..aku agak emo masa tu..(skg pun emo gak sebenarnya cuma aku simpan je)..so aku taip ja apa yg aku rasa nak taip..tak peduli rasa malu ka tak malu ka..yg penting aku da luahkan..
for this new blog yang aku ada ni..aku akan cuba update selalu..but this time kalau bole takmo emo2 la..better aku ceritakan aktiviti aku..lifestyle aku..review ttg tmpt menarik ke ..(hehe..bila nk confirm tarikh gi trip ni)..and apa2 je yg berlaku kat surrounding aku..hehe
mcm hari ni..aku still workin mcm biasa..n kat kilang tadi ada wat tarian singa n majlis beri ang pow kt semua pekerja..n dapat limau lokam gak..cita2 nak balik awal..suddenly boss aku panggil n mintak tolong aku utk measure satu part yg agak complicated gak..so aku ada less than 1 hour utk setelkn..trpksa perah gak akal aku dlm masa2 yg kritikal ni..alhamdulillah dapat gak setelkn..hajat mula2 nak mintak tolong junior..tapi malu weh..aku yg jadi 'sifu' dia..nak mintak tolong dia plak..ego nih..huhu..n then rush aku gi tasik..malangnya..ujan la plak..frust gilos aku..n suddenly mind aku jadi btul2 letih..n aku terpaksa balik n rest..nasib baik tak terlajak waktu maghrib..so malam tdi aku masih letih n sakit kepala..after lyn ubat aku da ok skit..n aku taipla blog ni..so ada gk cerita yg bole taip kn ..huhu
okla..setakat ni ja kot ..nnti aku update lgi..b4 undur diri ..bcala 1 entry dari my previous blog..
posted on 2 sept 2004
kosmo!
31st august- sekali lagi rakyat malaysia berhimpun melayan konsert n bunga api sambil menyambut hari kemerdekaan...yeah..kita da merdeka...sekali lagi dunia media dimeriahkan ngan kehadiran suratkhabar generasi baru ..kosmo!..aku terjumpa naskhah tu malam tadi..so b4 tido sempat gak aku belek2..ermm..bagi aku kosmo! ni bole tahan gak..isi padat..issue2 yg diketengahkan pun menarik..ada satu issue pasal nasi lemak n teh tarik bole dijadikan makanan kebangsaan...layan gak la aku membaca pasal tu...sambil aku menatap gambar nasi lemak ...teruja sioot...terbayang aku kesedapan nasi lemak kat area lrt masjid jamek..tringat aku masa kerja kat law firm dulu..b4 masuk ofis tapau nasi lemak makcik tu..berbalik kepada kosmo! tadi, ruangan sukan pun menarik gak..ada satu tu pasal sukan kegemaran aku..rugby la for sure...one whole page cerita pasal sukan rugby..gentleman's game..berita ekonomi pun bagus..terang ja mata aku membaca...mmg puas hati la baca paper kosmo! ni..n mmg worth it kalau harga dia rm 1...syabas to utusan malaysia n editor kosmo! n keep up good work..
*myspace fren yg comment on this entry is zaleha khairene ismail..once journalist at tv9..currently pembaca berita nightline tv3.

2 comments:

  1. ahahaha..postla slalu2 sket.rajin2kan diri.barula rajin aku jengok blog ko.

    ReplyDelete
  2. aku tiba2 terkelu kaku tak tau nk taip apa kat sini la..miahaha

    p/s aku akan update nnti

    ReplyDelete


View my page on x-lions UiTM